رسانه حمل و نقل با تجارت شيپينگ رسانه حمل و نقل با تجارت شيپينگ .

رسانه حمل و نقل با تجارت شيپينگ

حمل دريايي از چين به ايران + نكات مهمي كه بايد بدانيد

حمل دريايي از چين به عنوان يكي از پركاربردترين روش‌ها براي حمل بار و كالاها به سراسر جهان شناخته مي‌شود. چين به عنوان يكي از بزرگترين صادركنندگان كالا در جهان، داراي پورت‌هاي دريايي مهمي است كه به شما اجازه مي‌دهد از اين مسير حمل و نقل موثر استفاده كنيد. در ادامه، راهنمايي كامل براي حمل دريايي از چين آمده است:

 

 

 

 

 

  1. بررسي نيازها: ابتدا بايد نيازهاي حمل و نقل خود را شناسايي كنيد. اين شامل حجم كالا، نوع كالا، زمان تحويل مورد نظر و مقصد نهايي است.

  2. انتخاب ناوگان حمل و نقل: بر اساس نيازهاي شما و نوع كالا، مي‌توانيد از ناوگان مختلف حمل و نقل دريايي مانند كشتي‌هاي كانتينري، كشتي‌هاي باربري (Bulk Carrier)، كشتي‌هاي تانكر (Tanker) و يا كشتي‌هاي RO-RO استفاده كنيد.

  3. انتخاب پورت مبدا و مقصد: در چين، پورت‌هاي مختلفي براي حمل و نقل دريايي وجود دارد. بسته به مكان مبدا و مقصد، پورت‌هاي مناسب را انتخاب كنيد.

  4. ترتيب اسناد و مدارك: براي حمل دريايي از چين به ايران براي كالاها به صورت بين‌المللي، بايد اسناد و مدارك مربوطه از قبيل فاكتور فروش، بارنامه، بيمه‌نامه، اظهارنامه گمركي و ساير مدارك را به درستي ترتيب دهيد.

  5. تعيين نوع كانتينر: اگر از كانتينرهاي حمل و نقل استفاده مي‌كنيد، نوع كانتينر مورد نياز (20 فوت، 40 فوت و غيره) را تعيين كنيد و هزينه‌هاي مرتبط با كانتينر (نگهداري، ترخيص گمركي و غيره) را محاسبه كنيد.

  6. هزينه‌ها و بودجه: از پيش هزينه‌هاي حمل و نقل دريايي خود را محاسبه كنيد و بودجه مربوطه را در نظر بگيريد.

  7. زمان حمل و نقل: به طور معمول، حمل و نقل دريايي زمان بيشتري نسبت به حمل و نقل هوايي يا زميني به طول مي‌انجامد. بنابراين، زمان تحويل را به درستي برنامه‌ريزي كنيد.

  8. بسته‌بندي و امانت: كالاهاي شما بايد به درستي بسته‌بندي شده و از امانت و حمل و نقل ايمن برخوردار باشند.

  9. ترتيب ارسال: پس از تعيين همه جزئيات و اسناد لازم، ترتيب ارسال كالاها را با ناوگان حمل و نقل و پورت‌هاي انتخابي انجام دهيد.

  10. پيگيري و اطلاع‌رساني: پس از ارسال، با ناوگان حمل و نقل تماس بگيريد و پيگيري وضعيت حمل و نقل كالاها را انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه كالاها به موقع و به‌صورت سالم به مقصد مي‌رسند.

 

 

 

 

استفاده از حمل و نقل دريايي از چين با شركت چينيران به عنوان يك راهكار موثر در حمل و نقل بين‌المللي مي‌تواند به شما كمك كند تا هزينه‌هاي حمل و نقل را كاهش دهيد و كالاها را به‌صورت امن و به موقع به مقصد برسانيد. همچنين با توجه به ابعاد بزرگ چين در حمل و نقل جهاني، انتخاب اين راه حمل و نقل براي كسب و كارها و تجارت‌ها اهميت بالايي دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۹:۱۱ توسط:تجارت شيپينگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :